Arkadaşlar 17 haftalık hamileyim henüz hareketini hissetmedim. Kayınvalidemin rahatsızlığından dolayı acilen şehir dışına çıktık 1000 km yol yaptık arabayla günlerdir fazlasıyla yoruldum . Bebeğim iyi midir merak ediyorum çok korkuyorum . Bir sıkıntı olsa belirtisi olur mu. Hareketini henüz hissetmediğim için oradan anlayamıyorum. Ve ilk gebeliğim Bir terslik olsa Allah korusun belirtisi ne olur