Sabihanur1 4 yaşındaki kızımdan sonra 2 kaybım oldu benim de. Mthfr ve paı genlerinde heterozigot çıktı. Araştırma hastanesi kesinlikle iğne önermiyor ama o iki kayıp boşuna olmadı. Allahım esirgesin. Kendi özeldeki doktorumun önerisiyle idrar ve kan testinde pozitifi görür görmez iğneye başladım. Öncesinde bebe aspirini içtim. Sonra iğneyle beraber coraspin içtim. Şuan iğne+ekopirin içiyorum. 29 haftalığız oğlumla. Rabbim isteyen herkese nasip etsin sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏼