Blue_35 28 ci hafta sanıyorum kan uyuşmazlıgı ignesi oluyosunuz.Bizimde var kan uyusmazlıgı eşimle.Ben pıhtılasmadan dolayı kürtaj oldum onun hemen sonrası uyusmazlık ignesi oldum 2 ci bebgim saglıklı olsun diye.İlk bebeginizse uyuşmazlık ilk bebege etki etmiyo diye biliyorum.