Anne54 asla kendini suclama canım olacagi varmiski olmus aslinda degerlerim cok yuksek degildi aclik degerlerim biraz yuksekti tokluklar sonradan yukselmeye basladi diyet doneminde dusecegini daha yukseldi o yuzden doktorum baslatti yani cok şükür insulin kullanirken bir sıkıntı yasamadım cok nadir yukseldigi zamanlar oluyordu hatta yuklemede bile aclik 99 1.saat 140 2.saat 118 cikmisti sinırdı çok gecmis olsun saglikla kavus yavruna inşaAllah sormak istedigin bir sey olursa seve seve yanitlarim