Kızlar ben sezeryan doğum oldum erken dogumdu 27 haftalık ..61 gün oldu ama halen kanamam devam ediyor 20 25 güne kadar lekelenme tarzındaydi ama 40 çıkmaya yakın adet gibi başlamıştı geri 50 güne yakınken durmuştu 2 gün sonra yine başladı ve kesmio bazen sancılı oluyor kanama gelirken ve bı kere parmak uzunluğunda parça gelmişti o gelirken baya sancılı olmuştu ondan sora kanamam devam ediyor artık kan gide gide baş donmelerim sıklaştı doktora gitmeyi düşünüyorum normal deil gibime geliyor bu kadar uzun sürmesi çünkü ilk dogumum normal dogumdu 43 günlükken bitmişti ..böyle uzun sürenler oldumu veya bu konuda fikri olan varmı