Ben 15 saat vajinal doğum sürecinde kaldım, sonra acil sezeryana alındım. Her ikisi de kendince zor. Ben karnımdaki dikişlerim yüzünden zor yürürken oda arkadaşım vajina dikişinden dolayı zor yürüyordu. Ama ikimizde iyiyiz çok şükür şimdi)) Yani tabiki en iyisi fıtri olan vajinal doğum eğer mümkünse, ama daha da önemli bir şey var o da sizin ve bebeğinizin doğum sürecini sağlıklı bitirmek. Allah her ikisinde de yardım ediyor🌹