Canım anneler 13 günlük bebeğim var geçen hafta çocuk doktoru kalbinde üfürme var dedi bugün tekrar kontrole çağırdı bizi çocuk kardiyolojiye sevk etti kalbinde 6ml delik varmış 🥺😢 bir ay sonra tekrar kontrol var.
bu kendiliğinden kapanan delik de olabilir kapanmayıp tedavi gerektiren delik de olabilir dedi 😔
konu hakkında bilginiz varmı başına gelen oldu mu kapanırmı sizce 😢