Benim bebeğimde ikibinde bir görülen (nadir) bir damar eksik çıktı . Karaciğerden kalbe oksijen taşıyan damar yok. Bu damar sadece anne karnında olması gereken bir damar ductus venosuz agenezisi diye tabir ediliyor. Bu damar neden eksik diye taraması yapıldı altında yatan bir sendrom var mi yok mu . Ben daha öncesinde fetal DNA testide yaptırdım denilene göre %99 oranında sonuç veriyor ama biz yinede %1 ilk durumu araştırmak istedik ve aminiyosentez yaptırdık ilk sonuç temiz geldi . Fakat bu damar eksikliginde nonaan sendromu da olabilir diye ikinci bir aşamada tekrar bakıldı oda %75 sonuç veriyor oda temiz çıktı şimdi doğmasını bekliyoruz
hayirlisi içinizi ferah tutun