Kızlar bir sorum olucaktı 21. haftadayım gittigim kontrollerde hafif kasık agrılarım vs var diye doktor sürekli ilaç verdi ilk 3 ay vitamin ilacı falan kullandım ama sonra verdikleri hiç bir ilacı kullanmadım Allaha şükür bir sorun da yok şimdilik Kullanmayarak hata kı yaptım sizce ileride sorun yaşar mıyım acaba