Rozalinda Yaa kızlar daha 22. Haftadayım ama az önce sarı sümüksü bi akıntı oldugunu fark ettım korktum biraz erken dogum belirtisi falan değildir dimi🙁
Arnisa Rozalinda bende hergün oluyor sarı akıntı . Hiçbir sıkıntım yok ama . Üşütmekten olabilir bence . Özellikle ayaklarınızı sıcak tutun . Benim karnım bile üşüyor bişeyler sarıyorum dışarı çıkarken. 22+4 benimde 🤗
Fatma12345 Rozalinda benim hamileliğimi ilk basindan beri var sarı bazen sümüksü bazen seffaf tarzinda geliyo
Kevserekinciacar97 Rozalinda Korkma canım benim hamileliğim başlarından beri oluyor ve şuan 36. Haftamdayım halaa oluyor