Sedaerhan Benim 2168 oldu cok şükür haftasıyla uyumlu sizin nedir?karşılaştırma yapmadan söyleyelim doktor normal diyorsa normaldir merak ettim benimle aynı kiloda olan bebişleri
Senayyalcin Sedaerhan Sonunda sizce az mı çok mu diyen değil de doktor normal dedi diyen normal mantıklı bir insan gördüm çok mutlu oldum gerçekten🤍
ssnnmmm Sedaerhan az önce doktordan geldim 34+1 2024gr bebeği besleyen damarlara falan baktı 10günde 150gr almış çünkü biraz az dedi ama gayet sağlıklı erken doğumda görünmüyor şimdilik 2bucuğun üstüne çıkarsak doğuma kadar sorun yok dedi sakin bir doktorum var rahatlatıyor beni
Dorukunannesifatma Doğum kılolarına takılmaya gerek yok doktor saglıklı dıyosa yeterlı benzede 🥰💓 36+3 te 2800 ,,, 39+1 de sezeryan günümüz hayırlısıyla doğsun bebıslerımız 👼🏻🙏🏻