EsinKaraglle Kayseri’de bu doktora giden var mı aranızda ya da doğum yapmış olan? Fikirleriniz neler acaba?
Haziranannesii EsinKaraglle ben gidiyorum çok da memnunum ikinci doktorum iyi ki diğer doktoru bırakmışım dedim.
EsinKaraglle Haziranannesii ben de yeni başladım canım Karstan geldim doğum için memlekete direkt ülkü hanıma gittim hakkında iyi şeyler duydum hep. Çok güleryüzlü bi insan doğumu da orda yapcam inşallah 🙏🏻
EsinKaraglle Haziranannesii amin hepimiz inşallah 🙏🏻 Çatı muayenizi yaptı mı acaba ülkü hanım bana da haftaya bakıcam dedi 🤦🏻♀️