Ays0 Allah yardımcın olsun benim başta yoktu canım 33 de bugün çıktı işte tekrarlama olayı çok oluyormuş o yüzden aman dikkat et kullan canım Allah şifa versin sağ salim kavuşalım bebeklerimize.. Bu arada ürosini gece yatarken içtin değil mi tek kullanımlık?