_Mother_ ahhh yemin ederim yüz tane özel hastane toplansa bu kadar olmaz cidden abartmıyorum. Sancı odasına özel duş ayrıca jakuzi vardı ebeler mükemmel ilgilendi doğum anında abdest aldı ebe besmelelerle doğum yaptırdı kordonunu bana kestirdi dua oku dedi tertemiz bir hastaneydi ve öncesinde gebe okuluna gittim doğumhaneyi gidip gördüm sancı odasını gördüm yatakları gezdim başıma ne geleceğini deneyimledim doğum denemesi yaptık yani doğuma çok bilinçli gittim sancı odasına rahatlatıcı tütsüler yaktılar miss gibi kokuyordu hastane seçerken mutlaka Anne Bebek Dostu hastane mi diye sorun sağlık bakanlığı tarafından seçiliyor o hastaneler ve gebe takip bölümü var mı gebelik okulu var mı emzirme desteği birimi var mı bunlar varsa gözünüz kapalı gidin oraya❤️❤️