Paula bugün doktora ultrason baktırdım tüplerin temiz yumurtalıkların temiz rahim duvarın kalınlaşmış çok erken olduğu için kanda yükselmemiş dedi %70 normal bebek dedi eğer dış gebelik olsaydı illa ki tüplerde yumurtalıklarda bişey görünürdü dedi bir hafta kan verme bir hafta sonra kan ver gel usg bakalım dedi bir umut oldu bana ☺️