Emine_81 40+2 ile bugün alttan muayene oldum doğumum ne zaman sancı gelirmi bu ara ara hafif ağrı olur kanama kontrolden dolayi dedi doktor ama açılma vs sanci olma şansı varmi basına gelen varmi arkadaşlar psikolojik desteğe tecrübeye ihtiyacm var
Cigdem_ckmz Emine_81 canim sanada bekle dedi mi?Bende ayni durumdayım ne olacak neden sanci acilma olmaz anlamıyorum ya
Gull_94 Emine_81 40+6 da dogum yaptım ben hıcbı belırtı yokken bende artk sezryn olcak herlde dıye dusunuyodm ama normal oldu 41 bıtene kade zamanı var zaten
Ssmzsh Emine_81 bende aynı 1parmak açıklık dedi ama ilerlemiyor sancıda yok cuma gel dedi cumaya kadar doğmazsa ne olacak yani
Cigdem_ckmz Emine_81 bugun 40 haftam doldu bana 8 günün var daha ama acilma falan yok iste haftaya sali ya kadar gelmese yatış yapacakmış
Emine_81 Gull_94 perşembe gel dedi yine alttan bakar diye korkuyorum canımı yaktı çok o yüzden beklemek istemiyorum inşallah doğururum o zaman kadar yaa
Cigdem_ckmz Emine_81 bana hareketlerde azalma falan olursa gel dedi ama demedi iki günde gel ama insallah sizinde benimde sanci su vs. Gelir ya cok yoruldum
Emine_81 Cigdem_ckmz uzun sürdü ne bilim çok iceriye girdi iyice kurcaladı bırakmada birakmiyo sizdede öylemi yaptı
Cigdem_ckmz Emine_81 yok canim benim 5 saniyelik biseydi ben biraz kastim kendimi rahat ol dedi sadece afedersin parmağını soktu oyoe elini falan degil
Emine_81 Cigdem_ckmz benmde sertlesiyor bi haftadr aşağı vuruyo bebek herlde baskı oluyo şimdide arada bi ağrı sanci oluyo ama normal herlde doktor olur dedi 1dkdan fazla muayene etti beni mahvoldum
Cigdem_ckmz Emine_81 anladim canim cok geçmiş olsun guzel haberlerini aliriz inslalah birbirimize dua edelim🤲🤲