Leylakaya42 bende gittim bikaç kere hastane zaten mevlana üniversitesinin hastanesiydi özel hastane olarak düşünülmüş güzel ama gel görki suriyeli kaynıyor ve çok kalabalık sağlam giden hasta çıkar bencede doktorları iyidir eski doktorlar çünkü dahiliyeye gitmiştim oda çok ilgilenmişti yazık olmuş güzelim hastaneye ama suriyelilere ait karatay tarafında polikliğini açılcakmış nakiboğlu hastanesine inşallah giderler 🤬🤬