Melikeozmn Kızlar 16 haftalık hamileyim doktora gittin doktor enfeksiyon başlangıcım olduğunu ve eğer ilerlerse düşük olabiliceğini söyledi. Sizler bu durumu yaşadınız mı? Yada geçmesi için neler kullandınız yaptınız.?
gel_artik_bebegim Melikeozmn ben de hamile değilim ama çocukluğumdan beri geçmek bilmeyen bir idrar yolu enfeksiyonum var hamile kalirsam sıkıntı olmamasından korkuyorum
Melikeozmn bircivcivannesi ne enfeksiyonu olduğunu söylemedi de hep idrarla ilgili sorular sordu sanıyorum idrar enfeksiyonu.
Melikeozmn Gamze2172 canım yanma varsa seninde öyle riskin olabilir. Asitli içecekler içiyorsan içme. Bol bol su tüket
nurell Smanrsmsk61 eger bobreklerınıze vurursa dusuk yada erken dogum rıskı oluyor ama enfeksıyonun yogunluguna gore degısır
Melikeozmn damlali damlali ilaç verdi özel kliniğe gidiyordum tahlil istedi yapmadım boşa para alıyor diye düşündüm
bircivcivannesi Melikeozmn bol su ve yatmadan önce ev yoğurdu tüketin düşük öyle kolay değil akıntınizi idrarinizi takip edin devam ederse zaten fitil veriliyor ilacı var bunun
Halise2121 Melikeozmn Ben bir enfeksiyon hastasıyım 3 üncü çocuğuma hamileyim ve hep kadimdaidrarimda yüksek seviyede enfeksyon çıkıyor bazı enfeksiyon ilaçları kullandım çok şükür benimkiler dusuklen sonuçlanmadi elhamdülillah ama doğumda havale geçirme riskim hep cokfazla var normal doğumda doğumdan sonrada hastanede 5gun enfeksiyon tedavisi goruyom 🥺🥺