Arkadaşlar bugün kontrolüm vardı 6 haftalık hamileyim 1 ay önce covid oldum ilaç kullandım ve bugün doktora gittim riskli gebelik bölümüne doktor bebekte gelişim yok dedi 1 hafta sonra gel gelişimi hala olmuyorsa kürtaj yapıcaz dedi böyle bi durumu yaşayan varmı lütfen yazsanız çok mutlu olurum