2melek_annesii Darısı isteyen bekleyen o güzel annelere olsun biz duyduk cok şükür ilk muayenemdi bilerek geç gittim 8+1 de kese bebek kalp atısı hepsini izledim cok Baska mutluluk 2.kez yasıyorum rabbim bekleyene yasatsın inşallah 😊🤲
Beyzan 2melek_annesii hayırlı olsun 2.cocuk heyecani çok başka hem ve bu filmi daha önce izledim hee şeyi biliyorum diyorsun ama aynı zamanda sanki ilkmis gibi heyecan yapıyor insan benim de ikinci bebeğim olacak nasipse sürekli iki oğlumu yan yana hayal ediyorum onların kardeşliği oyunları gözlerim doluyor heyecandan. Rabbim sağlıkla kavuşmak nasip etsin inşallah 😍
pamukpamukoldum 2melek_annesii benim adet tarühime göre 7+5 ultrasyona göre 6+5 ..4gün sonraya randövü aldım bakalım duyabilecekmiyiz🤲🤲
Beyzan pamukpamukoldum tam 1 hafta geç döllenme olmuş olsun hiç canını sıkma canım 4 gün sonra rahatça duyarsın Allah in izniyle
pamukpamukoldum 2melek_annesii inşlh kuzum Siz heyecanlandınız mı o pıt pıt sesi duyarken♥️♥️ Ben ağlardım galiba🥰
2melek_annesii Beyzan aynen benimki biraz süpriz oldu pek istemiyorduk ama duyduktan sonra herşey değişti❤️
Beyzan 2melek_annesii büyük olan kaç yaşında benim minik 2 yaşında gerçi artık minik değil büyük olan demem lazım 😂
Beyzan 2melek_annesii aaaa minikmis baya 😍 ikiz gibi büyüyecekler Allah’ın izniyle ilk bir kac sene zor olacak ama sonra çok güzel olacak inşallah 🤩