Suleylul Kızlar sacımın ayrımı olan yerde bır tutam beyaz var ben bunu hep boyuyordum sac rengimde fakat Sudan boyayamam bitkisel sac boyası kullanan oldu mu zararı var mı ? Bu görünüm çok kötü duruyor 🌸 yardımcı olabilecek var mı ?
Sedaerhan Suleylul 8.ayımdayım doktorumdan izin aldım bitkisel olursa olur dedi siz de doktorunuza mutlaka sorun
Tugceery Suleylul valla ben iki gebeligimde de kimyasal olanlarla boyadim bir sorun olmadi doktor sac derisine cok getirme demisti