Kızlar merhaba ben tam 25 haftalık hamileyim. Dün akşamdan beri ara ara gelen adet ağrısı gibi ağrılarım var. Bazen yarım saatte bir bazen 15-20 dakika da bir hafif sızı şeklinde giriyor sonra geçiyor. Bebeğimin hareketleri normal gayet hareket ediyor bel ağrım falan da yok ama bu ağrılar niye böyle sık sık geldi ben anlamadım ve aşırı korkuyorum şuan Allah korusun erken doğum falan olur diye. Herhangi bir olağandışı bişey yok ağrı dışında ama adet ağrısı gibi ağrı var ara ara gelen rahmim hassas hissediyorum sizdede oluyormu normal mi