Ceydaa61 lavitaebella FahriyeztrkYcel UluElif üzerinde sığır jelatini yazıyor evet ama zaten domuz yazmazlar mantık olarak. 3 ay kullandım birkaç kişi kullanma dedi ama inanmadım bazı sitelerde yazıyor var diye. En son eczanede çalışan bir arkadaşıma sordum büyük ihtimal var dedi çünkü jelatinli şeylerin çoğu domuzdan elde ediliyormuş. Jelibonlar bile onlardan yapılıyor ama üzerinde öyle yazmıyor tabiki. Diyeceğim o ki kesinlikle içinde var diyemem ama insanın içine şüphe düştü mü gerisi gelmiyor en azından ben hemen bıraktım. Decavite başladım. Postu görünce yazma gereği duydum görmezden gelemedim. Hakkınızı helal edin kullanıp kullanmamak size kalmış
Busraayaz Kızlar memnun musunuz ben direk eczaneden alıcamda Decaviti bırakıp buna baslıcam, daha randevumada 10 gün var 😇
Ceydaa61 Busraayaz ben 3 ay kullandım ama domuz jelatininden yapıldığını öğrendim bıraktım hemen. Kesin öyledir diyemem ama çok fazla duydum içim kaldırmadı kullanmayı. İstersen sen de bir araştır
UluElif Ceydaa61 şaka mı doktorum bana da önerdi ama alıp almama konusunda kararsızım 😕 nereden öğrendiniz öyle olduğunu
Demir Ceydaa61 Peki nereden duydunuz? Decaviti biliyordukda regenesis için hiç böyle birşey duymadım okumadım.Eğer öyleyse kahrolurum 3 aydır içiyorum😢
FahriyeztrkYcel Ceydaa61 ilacın içindekilerde yazıyor sıgır jelatini diye domuz jelatinini nerden çıkarttınız ki? Doktorunuza danışmanız daha iyi
Aniakbulut Merhabalar bende kullaniyorum.. ilk baslarda gunde 1 tablet iciyordum ama inanilmaz istah aciyo o yuzden doktorumla gorusup haftada max 3 tane iciyorum suan
asya_zehra Aniakbulut canim benim doktorum gece icmemi söyledi bana gece içebilirsin iştahını kontrol etmek için😊
Skdag Cigdem91 2 si birden ağır gelir tatlim onun için bir gün birini diğer gün diğerini kullaniyorum
Eliffff Busraayaz ben 3.ayımdan beri kullanıyorum canım.ama öyle aman aman iştah açımı falan yapmadı.