Barbi Çok değişik bir hissiyat en başından beri erkek doğuyordu içime tüm belirtilerimde öyleydi kız çıktı 🙃 umarım iyi bir anne olurum🙏🏻 İnşallah hayırlı sağlıklı bir evlat olcak
Barbi Nuray23 amin cümlemize ilk bebeğimiz heyecanlanıyo insan tabi ☺️ Kusma yoktu tatlı aşerme aşırı uyku vesayri vardı bir de hissiyatım 😂
Barbi Yagmur1907 çok teşekürler 18.haftada kesinleşti önce erkek dediler kız dediler sonra tekrar erkek😂 sonuç kız bence en sağlıklısı bu haftaları beklemek insan heyecanlanıyo ama yinede en iyisi beklemek