gulbahar0505 Denodeno ben gidicektim ama çok ilgisiz dediler taylan tutuman var az ilerisinde onda gidebilirsin
Senayisci Denodeno tatlım ben rimah hanıma gittim ilk hamileliğimde çok güzel ikgileni benimle ama şimdi ki doktorum Mustafa Kemal Uçar ben ona gidiyorum hepsinden daha iyi bence ona git derim
sudamlasi Denodeno Ben gidiyorum fazlasıyla ilgili bir muayene 40 dk 1 saat sürüyor hep detaylı bakıyor.
Denodeno gulbahar0505 Taylan beye ilk gittim o da bana ilgisiz geldi ay nasıl karar vericez bu doktorlara ne gibi ilgisizliği varmış ki
sudamlasi Denodeno Benim suyum sınırda birde plasentamda yaşlanma var o yüzden yakın takipteyim 32.haftaya gireceğim 10 günde bir muayene oluyorum. Siz kaç haftaliksiniz 🥰