Fatos007 Slm kızlar ilk gebeliğim haliyle tecrübesizim.1 tane 10 lu 3 tane 5 li hastane çıkışı 2 tulum 6 tane tek alt ve 8 tane zıbın sizce yeterli midir? Nisan bebeği olucak bu arada.
mutlubebislerr Fatos007 Bence kesinlikle yeter. Çok çabuk büyüyorlar zaten. Ben 0-3 ay aldığım çoğu şeyi giydiremedim. Alırken 3-6 al canım. Tulumlar çok rahat oluyor. Takımlardan ziyade tulumlara yüklen bence