canimoglum1 Kızlar buradan alışveriş yapan oldu mu çok beğendiğim takım ve gecelikler var memnun musunuz alışveriş yapan varsa
Bsmlh canimoglum1 bende ordan begendım sipariş verecegım duyduğum kadarıyla çok iyiymiş sıraya koymuştum babynext setim geldi kapı susu yastık isimli tulumum geldi sırada ınsallah ordan pijama alıcam
haziranin25i Ben ordan alışveriş yapmadım ama Lohusa Sepetinden alışveriş yapan ve memnun kalan çok kişi var bu forumda.
Burcinisp88 canimoglum1 fena değil dikişi vs. Sonuçta onlarda piyasadan alıyorlar o ürünleri. Benim seçtiklerim %100 pamuk değilmiş. Alırken dikkat etmemişim. Üstüme denemedim henüz ama ben small aldım. Gözümle şöyle bi baktım olur bana.
Bsmlh Mervee26 ben sıze önereyim o kadar güzel geldiki anlatamam damladizaynn mutlaka bakın süper geldi
Bsmlh Mervee26 ben isimli tulum kapı susu ve yastık aldım çok güzel geldı incele mutlaka battaniyesi felanda var ama ben yaptırmadım düz beyaz alıcam hepsını