Kızlar ben 5 yıllık evliyim ilk zamanlar istemedik ama öyle sağlam bir korunma hayatımızda yoktu olsa olurdu yani ama olmadı son 1 yıldır korunmayı kesmiştik ama yine hamile kalmadım eşimle doktora gittik sperm testi vermiştik bende hormon testi için regl olmayı bekliyordum ama meğerse 4 haftalık hamileymişim :) demem o ki biyolojik olarak bir sıkıntı yoksa o geleceği zamanı biliyor 💜