Mervekaynak Hanımlar 23+2de yaptırsam detaylı ultrasonu çok geç olur mu bu tarihlerde yaptıran var midir
haticeD08 Mervekaynak Ben de 23+4’e randevu aldım. Özeldeki doktum kendisi bir ay sonraya al dedi hatta geçen hafta gittim 18+2’de. Sorun olacağımı sanmıyorum.
gullcannn Mervekaynak Canım 18-24 arasi yapılıyor zaten geç degil. Ben doktorumla konusarak planladik. Şuan 18+3 um 19 haftalikken randevum var ayrintiliya. Banada erken degilmi diyenler oluyor ama randevu aldığım yerde gayet uygun dedi.