Emel38 Fatmaliakburak26 13 de bırakılıyor , vitaminlere geçiliyor.gebelik öncesinde de kullandım.hazirlik olarak.fazla folik asit zarar değil idrarla fazlalık atılıyor vucuddan.olmamasi sıkıntı bebek gelişimi için..
Fatmaliakburak26 Emel38 ben gamıle oldugumu bılmıyodum o yuzden kullanmadım sımdıde vıtamın fılan vermedı doktor