6217 Zeynep0332 aaa gözün aydın canm inş sağlıkla kucağına alırsın bebişini 😊 ne yapalım işte katlanıcaz acıya onlar için 💕
Smileyyy 6217 tuvalet ihtiyacından sonra alt bölgenize çok yakın tutmadan fön makinasi tutun sonra batikonu sürün ne kadar kuru kalırsa o kadar çabuk ilesir
ikiiPrensensAnnesi Sık sık sıcak suyla yıka dıkışlerini sonra kurut temiz tut tanriyot sur bide hatırlamıyorm iki merhem vardı bitanesi sarımsıydı o cok iyidi ıkı haftaya iyileşiyo
kbrMEVA 6217 eczanelerde rif diye antibiyotik kırmızı su satiliyor dört beş lira üç güne hicbirseyiniz kalmaz normal kırmızı su hiç bir işe yaramiyor çünkü pişman olmazsınız
Tugcngz 6217 üzülme cnm gecer inşAllah ben sezeryan oldum bebek kakasını yaprıgı icin yoksa 6 cm acılmam vardı ama sezeryan oldugum icin cok üzülmüştüm ama bu normal dogumda dikiş olayını duyunca bazende iyiki sezeryan olmuşum diyorum 👍
6217 buiyimi yavaş yavaş dikişler gidiyor sanırım iç dikiş var biraz daha /: 12 gün oldu hayırlısıyla düşer inş