Burcusamet valla benimki ilk haftalarda oldugundan 12. Hafta sonuna kadar kullancaksin demisti bittikce aldim ama senin ileri haftaymis. Ama soyle soykiyim bir kere acile gittim baskanbir kadin dogumcu doguma kadar progestan kullanacaksin dedi sabah aksam, kendi doktorum 1 hafta sonra kontrolde once gunde bir tane gece al dedi sonra ultrasona bakinca lekelenme olursa sanci olursa al yoksa alma dedi. Bence sen de seni takip eden doktoruna ara sor devam etmeli miyim diye muayene etsin gerekirse. Ihmale gelmez ben mi evhamliyim dedikce cevremde kotu seyler duyuyorum, hamilelikte hicbiri evham degil.