Grlzynp
aaa olurmuuu. Bnim hep tansiyonum düşük. Doktorunda bilgisi var, kontrol ediyorum devamlı. Düşük tansiyon aşırı baş ağrısı yapıyor. Ben bildiğiniz baş ağrısından kusuyodum mide bulantısı yapıyodu. Tuzlu ayran, tuz yalamak, tuzlu çubuk krakerle falan destekledim hep. Şimdi iyi değerlerim ama arada baş ağrısında hemen bakıyorum düşmüş. Yine takviye yapıyorum kendi çapımda 🌸