Aysegulyksl benim 6. Haftada kanamam olmustu. Sonra 13. Haftada kanama alani olmus icerden. Simdi kuculdu kanama alani dedi doktor ama bu sancilar moralimi bozuyor. Asiri agrilar normal bulunmuyor gebelikte. 15. Hafta oldu hala dusuk riskinden korkuyorum tadini cikaramadim. Insallah guzel haberlerle donersiniz doktordan