Kadercisi 12 haftalık olduk neredeyse halen büyük lavaboya çıkamıyorum oda rahatsızlık vermeye başladı doktoruma ilaç yazdırmıştım fakat sanırım sekreter atlamis o kısmını çünki doktorum kullanımını bile tarif etmişti . Şimdi yeniden ilaç yazdırmak için de gitmelimiyim bilmiyorum . Acaba aile hekimi bu konuda yardımcı olur yazar mı kizlar 🙄
oykuduru21 Kadercisi yazıyor diye biliyorum ben tetanoz olmaya gittiğimde ishaldim anlattım durumu yazdı ilaç kabıza da yazar herhalde geçmiş olsun 🙏🏼
2bebek1huni Kadercisi doktorunuza mesaj atarsanız gitmenize gerek kalmadan tekrar yazar ve size sifre atar. Ben pandemi döneminde sık gitmemek için çoğu durumu böyle hallediyorum
Kadercisi Kadercisi Nilasyamom denemediğim hiçbir şey kalmadı canım 🙄 gece dön dolan kasık ağrısı sonu 🙄
Nilasyamom Kadercisi ıkınma ama kanamayı tetikliyor 🤨 o zaman doktoruna mutlaka danış canım böyle olmaz
Sedanindenizi Kadercisi Doktora muayne olali kac gun oldu arayip soyleseniz yazabilir sanirim 10 gun gecmediyse.
bebisini-bekliyor Kadercisi dubhalac veriyorlar normalde. Recetesız satılıyor saglık ocagına danıs istersen
Kadercisi bebisini-bekliyor Elifkeskinn devamlı denemedim canım kayısıyı ama hep sıvı şeyler tüketmeye çalışıyorum içtiğim su cabası zaten lifli şeylere yöneldim kaç haftadır 🙄 kayısıyı günlük faaliyete geçiriyim inşallah etkili olur 🙏
Elifkeskinn Kadercisi bende çok çektim kabızlıktan beslenmeni kesinlikle düzene koy her sabah aç karna kayısı ye ve hoşaf yapıp gün içinde iç bolca tüket benim öyle öyle düzene girdi. İlaç ta bir yere kadar etki ediyor beslenme çok önemli
Elifkeskinn Kadercisi kayısı çok etkili hatta aç karna etki etmezse akşamdan suya koy sabah o suyu iç sonra kayısısını ye öylede çok etkili
Kadercisi Elifkeskinn ayy canım sağol bu gece koyayım madem sabah içerim direk hemen etki etsin inşallah🙏🙏