Brcn90 33 haftalığız. Bebeğim henüz dönmemiş. Doktor 38 e kadar zamanı var dedı. Sizin döndü mü ? Bunun için yaptığınız bir şey var mı ? Kismetse normal olsun istiyorum ama sağlıklı olması en önemlisi
sumeyye60 Brcn90 Benimki 28’de dönmüştü ama böyle kalacağının garantisi yok tosbik oğlum inşallah bu pozisyonda kalır. Allah’tan bir şey olmazsa normal doğum istiyorum 🤗
Sen1meleksin Brcn90 29. Haftamsa döndü şükür ama her gitmede bakıyor çünkü vakti var daha sonradan dönebiliyor
Brcn90 becbz ne güzel ☺Dönmesi için bir şeyler yaptınız mı ? ya da beslenmenız nasıl ? Doktor ayakta çok kalma birde en 2.5 lt su iç daha çok sıvı tüket dedi. Kaç kilo aldınız ?
becbz Brcn90 2 litre su içiyorumdur ama kiloyla alakalı mı bilmiyorum bende 20 kilo aldım ama çok zayıf hamile kaldım 45 bile yoktum, ekstra herhangi bir şey yapmadım dönmesi için vakti gelince dönüyorlar herhalde :)
Sen1meleksin Brcn90 benim halam da hamileydi cok kiloluydu normaldede ama hamileliktede kilo aldı baya bebek döndü gel gör kii son kontrolde ters dönmüş tekrar sezeryan oldu nasip valla canım ya