Meltem00 Hemen acıklıyım su an 9.hafta grmek uzereyız bugun ama normale göre gec dollenme var hafta olarak gerıden gelıyoruz kontrolum vardı doktor kalp atısı duymadı 6.haftalıkla uyumlu dedı bundan 12 gun once gttgmde sadece kese vardı embrıyo yoktu 3 gun sonra gel tekrar dedı sizce 6haftalıkla uyumluysa normal mi ? Biraz korkuyorum böyle bsey olan yada gebe tanıdıklarınız oldu mu 😔
Chucky Meltem00 6 haftalık gittim ilk bebeğimde kese var bebek yok dediler 8 haftalık gittim hem bebek hem kalp atışı duyduk geç döllenmeydi. İkincide 7 haftalık kalp atışı duydum 😊
Ruzgarperisi Meltem00 bende de aynısı olmuştu canim. Haftası geri kalmış gelisimi durmuştu.kurtaj oldum 2 hamileliğimde.
Miniginannesiiiii Meltem00 başıma da gelmedi hiç tanıdığım da yok canım inşAllah bebişin gelişimini yakalar 😑Allahım sana bağışlasın 🌸 Hayırlısı olsun🌸
Meltem00 Kaynana, görümce, koca dedikodusu olsa saçma sapan seylere herkes yorum yapar bişey sorunca ses yok şaka gibi 😒
Meltem00 Ruzgarperisi 10 gun once embrıyp yoktu su an var 3 gun sonra gel dedı 6 haftalıkla uyumlu dedi o yuzden merak ettim acıkcası kötü hssettm
Meltem00 Ruzgarperisi pekı embrıyo gelısımı de mı gec olmustu sızde ? Cok uzuldum bu arada acıkcası korkuyorumda :(
Meltem00 Miniginannesiiiii amin insallah benımde ilk gebelıgım hıc te etrafmda yasayan olmadıgı ıcın genıs platformda bı sormak ıstedm saolasın 🙏
Tugcekkkkk Meltem00 herkeste kaynan görümce oldugu için fikri var. Ama herkes sizinle aynı sağlık sorununu yaşamamış olabilir. Bu olay benim de basıma geldi ama şu şekilde gebe kaldım 15 gün somra gittiğimde e eği gördük ve kalbini duyduk ama ben son adete göre 8+5 bilirken doktor bana geç döllenme olabilir bebek 6h5le uyumlu dedi. 15 gün sonra tekrar gittiğimde ne yazık ki be Eğin kalbi durmuştu ve acil kürtaja aldılar beni. Ama şunu da belirteyim ben polikistik over hastasıyım peşpeşe üç düşük yaptım. En sonunda tüp bebekle gebe kaldım. İnşallah senin bebeğin sana sımsıkı tutunur ki genelde Tutunuyor ve bebek büyüdükçe aradaki fark kapanıyor
Meltem00 Tugcekkkkk bende polıkıstık yok dıye bılıyorum ama doktor adetlern nasıldı dıye soru ona baglıcaktı belkıde tek umudum 10 gun once embrıyo yoktu su an var ınsallah kalbide gelısır ilk gebelıgım oldugu ıcın korkuyorum acıkcası
umyahsn1010 Meltem00 aynen bizde 5haftslıkken gittik 7haftada gelin dediler kalp atışı için. Yani ilk gittiğimizde bizde keseyi gördük kalp atışı 7haftada duyduk. İnşaAllah sizinde öyledir Allahın izniyle 🙏🙏
Tugcekkkkk Meltem00 sen yine de detaylı bir muayene ol. Benim adetleri hiç bir zaman düzensiz olmadı. Polikistik olanlarda kilo ve kullanma problemi olurmuş ben de hiç biri yoktu. Bir profesör farketti bu durumumu. İnşallah sen benim kadar uğraşmazsın
Ruzgarperisi Meltem00 hayır normaldi. Geç döllenme değildi bende . Sadəcə haftası geri kalmıştı kalbi durmuştu. Ben 10 hafta sanarken.8+5 de kalmıştı
Chucky Meltem00 üzülmeyinn hemen her hamilenin başına gelmiştir inşallah hayırlı haberler alırsınız 😊
Eda4896 Meltem00 6 haftalıkken gittim bende bebek yok kalp atışı yok dendi. 7. Haftada gittim bebek 4 hafta ile uyumluydu yine kalp atışı duyamadım sonra 9. Haftada gittim 8 hafta ile uyumluydu kalp atışıda vardı. Geç döllenme veya geç yumurtlamadan dolayı dedi doktorum. Şimdi bi hafta geriden gidiyor şükür bi sorun yoktu inşallah öyle devam eder. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🏻
Meltem00 Chucky insallah bu kadar etkılenecegımı bilmıyodum gercekten Allah hayırlısı ile gecırsn bu gunlerı tesekkur ederm bu arada🙏