Cansel54 ben yurtdışındayım oğlum 2 yaşına girdi iki gün önce ve ben 28 haftalık hamileyim Nisan’da doğumum var doktor hangi doğumu istersin dedi bende normal dedim ve Türkiye’de doktorlar en azından 4 yıl geçmesini istiyor yeniden normali denemek için ama siz ne düşünüyorsunuz dedim doktor 2 sene de geçse 5 sene de geçse sen hep sezaryenli olacaksın önemli olan ilk 1 yıl içinde hamile kalmaman sen 2. Senede kalmışsın normal yapabilirsin dedi şimdi görünen normal doğum ama eğer açılma onların istediği gibi gitmezse sezaryen yapacaklar yine