portakalcice hayır sadece kürtaj olduktan sonra regl ol bana gel dedi herhangi bir testte yapmadı alttan muayene ile yumurtalıklarıma ve rahmime baktı hiç bir sıkıntı yok iyi görünüyor dedi peki dedim 34 yaşındayım yeniden bebek istiyorum ne zaman yapabilirim dedim hemen bu ay başlayabilirsin durumun iyi görünüyor dedi ilk gebeliğimi de takip ettiği için bir de gebelikte istenen testlere göre sanırım uygun gördü çok şükür yeniden hamileyim ama hamileliğimde haftalık beni kontrol etti bebek büyüyor mu gelişiyor mu diye 11. Haftaya geldim 2 haftada bir gidiyorum şimdi bir de bu hamileliğimde progestan kullandım kanamam yoktu ama içeride kanama alanım vardı eğer size iğne kullanacağız diyorsa sizin eşlik eden başka rahatsızlıklarınız var sanırım ama içinizi rahat tuttun sakin kalın artık her şeyin bir çözümü var