senemkaraa EmineGneDemir bende 35+2 deym bebeğin boynunda kordon var ve sıgıl yuzunden sezaryen olucaksın dedi doktor banada ama sancılarını bekleriz dedi ne sancım var ne bişeyim 40beklıcem heralde :/