ogrencianne35 yusralina68 benim çok olmuştu 15.haftada doktora gittim igne verdi hala kullanıyorum 20.haftadayim doğum sonuna kadar kullanacağım ama sizin normal de olabilir bi danışın doktorunuza
yusralina68 ogrencianne35 saol canım cevap verdiğin için cobid testim pozitif çıktı o yüzden gidemedim doktora bugün de karantina bitiyor çok şükür en yakın zaman da gidecem insaAllah