elifinannesiiii Hanımlar merhabalar 11+5 günlük gebeliğimde doktor bebeğimde ultrasonda nt ense değerini 1.7 olarak ölçtü ve sınırın 2 olduğunu benim değeriminde üst sınıra yakın çıktığını bu yüzden ikili tarama testi değilde fetal DNA yapılması gerektiğini önerdi. 3000 tl vererek kan ile bu testi yaptırmayı kabul ettim sonucum 10 günde çıkacak yalnız ben çok tedirginim çok üzgünüm internette de sınırın 3 olduğunu okudum kafam çook karışık bu durumu yaşayan anneler yada bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi acaba sınır 2 midir 3 mü?
Ayseege6156 elifinannesiiii canım sınır 3 diye biliyorum ben bana ayrıntılı yapan doktorumda bu şekilde söylemişti diye hatırlıyorum korkma bişey olmaz allahın izniylr 🌸🤲🏻
Deteledmom21 elifinannesiiii 3 canım ama nifty testi yaptırman çok iyi olmuş bende yaptırdım isteğime bağlı olarak kafan rahat olur.
Sermec27 elifinannesiiii sınır 2 mi sınır 2 değil 3 benim bildiğim bu benim de ense kalınlığı 13 te 1.9 cıktı doktorum gayet iyi dedi bence gayet iyi değeriniz
Nil-123 Sermec27 merhaba sanırım Gaziantep’te yaşıyorsunuz eğer ole ise hangi doktora gidiyorsunuz hangi hastanede yapıldı testiniz
Cemrreedemirci Sermec27 ay benim de 1.9 çıktı hiç riskli demedi 0.1 bile çok mühim seninki gayet iyi sınır 3 dedi. 3ü geçince bile kesin hasta diyemeyiz dedi. 36 haftalık olduk ben dr mi riskliyim şimdi
se26es elifinannesiiii sinir 3 olarak biliyorum ama 🤷🏻♀️ Benim 3.5cikti ama hic bi test yaptirmadim suan gayet saglikli bi sekilde ilerliyoruz Allaha cok şükür. Kendinizi üzüp yipratmayin inanin ki o daha cok etkiliyor bebegi . İnsallah sag salim aliriz kucagimiza yavrularimizi 🙏
karazlem se26es kaçıncı haftada yaptırdınız acaba testi. Benimde 3.4 cikti 10.haftadayım bugun fetal dna test verdim.
Beyzan Bmom o tablo ikili test sonucu çıkıyor bu arkadaşa Dr hiç ikili yapmamis direk fetal DNA önermiş
Beyzan elifinannesiiii hiç korkma sen en güzelini yapmıssin baştan tedbirini almışsın. İçin rahat olsun Allah in izniyle sonuc temiz gelecek ama bu süreyi kendine zehir ederek geçirmenin hiç nir anlami.yok. sonra ben Bosuna kendime eziyet etmisim.diceksin gerek yok bunu yapmana.
HavvaMerve elifinannesiiii iyi de gayet normal çıkmış ense kalınlığı hem 12 hafta sonrası ölçüm de daha etkili oluyor neden bu testi istemişki doktorun kalınlık sınırı da 3 🤷🏻♀️
mlkkk elifinannesiiii sınır 3tür sizin değeriniz de gayet normal bence siz hemen doktor değiştirin yani sınır 2 ise çoğu bebek için fetal DNA istenmesi lazım siz başka doktora da gidin normal diyecektir sonra o doktora gidip dersiniz benim bebeğim gayet iyi çıkmış siz ne yapmaya çalıştınız diye
Demir06 elifinannesiiii malesef bazı doktorlar ticari kaygı güdüyor bence canınızı hiç sıkmayın.birde başka yerde ultrasona girseydiniz eğer normal derse doktorunuz değiştirin
Mekselinda Ya bu doktorlar afedersin ota boka böyle teşhisler koyuyorlar annenin 9 ayını zindan ediyorlar. Başka doktorlara göster ayrıca bir sürü öyle diyişteydik sağlıklı doğan bebekler oluyor klasik artık bu durum öyle diyip bebeklerin öyle olması
Susam1 Mekselinda kesinlikle katılıyorum bir doktora kalsa benim bebeğimin kromozomu fazla gözüküyordu ve bir tarafını hiç göremedi mahvetti beni koydu ortaya 2 doktor gördü kromozom için bir şey demedi çünkü test yaptırmadım kendim ama çocuğumun bir yüzü var onu biliyorum 😅 Allah herkesin evladını bağışlasın sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Smanrsmsk61 elifinannesiiii eğer ki sınır 3 ise gittiğin hastaneyi şikayet et hem seni yanlış bilgilendiriyor hemde az buz bi para değil
Nil-123 Smanrsmsk61 evet çok doğru diyorsunuz bunu kuzenim yaşadı hem maadi hem manevi olarak çöktü zavallı günlerce ağladı bir ay yapmadıkları şey kalmadı bir ay sonuç beklettiler para döktüler sonra dediler bir şey yok. Hadi o parayı yediniz de vicdanınız ne olack kızcağız günlerce neler yasadı. Allahım iyisine denk getirsin doktorlar kasap olmuş
Nil-123 Sermec27 tsk ederim cevap verdiğiniz için, Gaziantep te bu 2li testler ve akabinde olan testler artık para oyunu olmuşta o yüzden sordum . İnsan kime gideceğini şaşırıyor artık, insanları sürekli psikolojik bunalıma sürüklüyorlar resmen
Sermec27 Nil-123 canım değerin cok ama cok iyi arkadasların dediği gibi bazı doktorlar ticarete dökmüş maalesef bu durumu gebe kadını hiç düşünen yok üzülür mü diye ense kalınlığı bu haftada böyle olması cok normal benim doktorum direk 13 haftada baktı 1.9 gayet iyi dedi 12 de 1.7 cıkması gayet normal rabbim sağ salim kucagımıza almayı nasıp etsin inşallah 🤲
Emel38 elifinannesiiii 2,5-3 sınır..doktorumda demişti.1,50 çıkmıştı bende çok iyi demişti..başka bir risk mi gördüde öyle söyledi bilemedim