esraizmirli Sedaibrahim ben kullanıyorum ama şekerim falan yok çok şükür 1 tatlı kaşığı yiyorum günde doktorunuza danışın sizi en güzel şekilde yönlendirecektir☺️
ebrarecem Şekeri olanlara yasak pekmez ve bal. Doktorunuza danışın en iyi bilgiyi o verir size burdan kmse rahatsızlığınız var mı vitaminleriniz ne durumda bilmiyor.