Bmom canım bende 12. Haftadan beri kan sulandırıcı ilaç kullanıyorum 36 haftalık oldum doktorum bırak artık ilacı dedi yani normal bi durum eğer ilacını aksatmadan içersen benimde bi damarda sanırım direnç vardı bebeğe gelişim olarak etki ediyo ama ilacı kullandığın zamandan sonra hiç bi sorun olmuyo merak etme :)