Nazlicann1993
Valla canım doktora gittim korktum bide ilk gebeliğim bildiğin şu geliyor yani böyle akıntı gibi de değil bana göre doktor herseye baktı hersey çok normal dedi doğuma az kaldığı için olabilir dedi psikolojim artık bozuldu her zaman bakıyorum camasirimi değiştiriyorum senin gibi ama normalmiş