Hamsicikk Kızlar merhaba. Yeni doğan için 1 numara mı almalı yoksa 2 numaramı alayım? Çok dışarı da çıkılmıyor malum. 30 lu 40 lı değilde daha çok almak istiyorum trendyoldan kampanyalı paketlerden. Nasıl yapalım? 🥰
Homeless20 Hamsicikk ben migrostan aldım en uygun ordaydı aldığım zamanlarda. 200 lü 80 tl ye aldım 1 numara,180 li 86 tl ye aldım 2 numara. Valla bir numarada kullanılıyormuş ikide. Bakalım tecrübe edip görcez
Gizemlimmio Hamsicikk Ben de sormuştum 1 mi 2 mi diye sizin gibi çoklu paket almak için. Bebeğin erkekse kilosu da 3 ve üzeriyse 2 numara al dediler ben de öyle yaptım 😊 1 numarası diğer bezlere göre daha küçük diyen çoktu zaten. Hiç olmadı bir paket 1 numara alırım 2 büyük gelirse hemen büyüyorlar zaten.
Eminos123 Hamsicikk oglum 3650 gram dogdu o yuzden ben bu gebeligimde direk 2 numara alicam doktorlarda cok kucuk bez baglamayin diyor kucukken kalca cikikligi olmasin diye
Hamsicikk Gizemlimmio evet bende öyle duydum. 1 numara azalıp 2 numarayı çk almayı düşünüyorum o zaman cnkü direk büyüyolar 🌸
Duygu4444 Hamsicikk tecrübeli biri olarak söylüyorum oğlum 37 günlük, 1 ve 2 arasında fark yok denilecek kadar az çoklu alacaksanız 2 olsun 😊
Hamsicikk Duygu4444 yaaa Allah bağışlasııın. Bizimkide erkek. Erkekler braz dha iri oluyor benmde o yzden kafam karıştı. 2 den baya alıp 1 dende yine az alırsam sanırım olur. Bide sanki cocuk doğunca o telaşlarda ya bezi biterde beZsiz kalırsak panigindeyim 🤣
Dryalp Hamsicikk 2aldım ben yorumlara bakmıştım 1küçükmüş biraz 2aldım trendyoldan 240tanesi 105liraya
Hamsicikk Dryalp evet trendyolda o kampanyalar çok çok iyi. Bende 2 numara çoklu 1 den 40 lı falan alsam eşitlerim sanki . Zaten 40 tanesi 4 güne biter 🤣
Rabia30-Adem Hamsicikk benim kızım 15 günlük sleepy 1 numara 2 paketi açtık orta boy paket olanlar dan ama için de kaç adet olduğunu unuttum şimdiyse 3 paketi aldık 1 numara onda da 80 adet var
Kesosmom Kızlar ben trent yoldan merhaba bebek paketi aldım orada bir numara ve iki numara 20 adet şeklinde vardı bir numara 20 tane kullandıktan sonra zaten büyük ihtimal iki numaraya geçiş yaparım ama stoklarım hep üç numara üzerinde yapıyorum çünkü üç numara yine bir müddet kullanılabilir iki numarada bile kararsızım doğduktan sonra karar vereceğim
Hamsicikk Kesosmom Çok küçük geliyolar insanın gözüne evet. 1 çk küçük diyolar ama belkide iyi olck bilemiyor insan. Ama sleepynin 1 i çk küçükmş dedklerine göre evet
Mennu Hamsicikk bende kararsız kalmıştım. 1 numara aldim 40 li olandan her ihtimale karşı cok almadım kucuk gelirse hemen 2 alırım dedim. Zaten bebekler yeni doğduğunda sürekli değiştirmek durumunda kalıyoruz 40 li da hemen biter diye düşündüm. Yani stok yapmak pek mantikli gelmedi ilk dönemler
Hamsicikk Mennu pek mantklı değil evet ama çk dışarı çkılmıyor ya bu dönemlerde şimdi 40 lısınıda 4 5 güne bitirsek sonra eyvahh bezsiz kaldık bez bitti olurmu acaba o telaşlarda diye panik haline girdim şimdiden 🤣
edaelifokmn Bende çok kararsız kaldım hatta konu açmıştım sleppyde 2 numara al diyen çevremdede, yorumlarda fazlaydı bide primanın 1 numarasıyla sleppynin 2 numarasının ölçüsü aynıymış bende o yüzden yeni çıkan bio natural 2 almayı tercih ettim
Hamsicikk edaelifokmn evet sanırım bnde yorumlardan snra 2 numara stok , 1 numaradan bi 40 50 adet almayı düşünüyorum. Bide erkek olduğu için çabuk irileşceğini düşünüyorum 🌸
Seyma2861 Hamsicikk diğer bezlerin 1 numarası sleepynin 2 numarası diyorlar ben yenidoğan için 2 numara alacağım onun için
Goksuuuu Stoklama konusunda bende çok kararsız kaldım. En son yapmamaya karar verdim. Çünkü çocuğa iyi gelip gelmeyeceğini bilmiyoruz belki sleppy tahriş edecek belki doğum kilosu yüksek ya da düşük olacak… Yani çok bilinmeyen faktör var. Ben 36 37 haftalara geldiğimde kiloya göre bez almaya karar verdim. Doğduktan sonra baktım sıkıntı olmuyor markada ona göre devam ederim.
ipekkk12 Hamsicikk benim kızım 2850 doğdu ben 1 numara aldım bir hafta sonra sıkmaya başladı hep iz yaptı o yüzden 2 numara alsan daha rahat olur canım
Hd8 Hamsicikk 210lu 2 numara aldım yine de aklımda kalmasın diye 1 numara 40 adet aldım. 1 numara kullananlar çok çabuk 2 numaraya geçiyormuş Diye duydum🤷♀️
1Anne2Bebek1Kopek Hamsicikk 1 numara al tabi çünkü zaten sürekli kaka yaptıkları için değiştiriyorsun ama. Çok fazla aalma 1 numara ve 2 numara bulundur derim ilk bebeğim de öyle yapmıştım 3290 doğmuştu 38 haftalık o bile bol. Gelmişti biraz ama sonra hemen tospikk gbi oluyorlar. Direk 2 giydirirsen sürekli cisi taşar kakası taşar bence…
Hamsicikk 1Anne2Bebek1Kopek ilk 1 alıp bi süre snra direk 2 ye geçmek gerekiyor demekki. Bide anlarım inşallah sıktığını falan , çk tedirginim bu konularda 😅🤭
yelizozturkk Hamsicikk 40lı paketten 1 numara aldım sadece şimdilik. Yenidoğanlarda çok sık değiştirildiği için boy olarak sorun olcağını sanmam. Bilerek de çok almadım ki sleepy bezi sevmeyecek çocuğumun cildi, elimde kalmasın o kadar para verip.
Hamsicikk yelizozturkk evet pişik yapma tahriş olma derdimizde var. Ama 40 adet elimde blunup 4 5 güne biterse snra bezsiz kalırsam paniği sardı şimdiden 🤣
Homeless20 Hamsicikk canım 2 numarayı yeni aldım vardır muhakkak 2. De %60 indirim vardı. Bak bakalım bi
Eminos123 Hamsicikk yok onda 1 beden de vardi kutunun icinde sleepy merhaba bebek seti almustim onun icinde alt acma islak mendil 1 ve 2 numara bebek bezi vardi