Burcinelly Merhaba arkadaşlar. Böyle bir durum yaşayan var mı acaba. Doğum kanalına sonradan girebiliyor mu?
Elvanoez Bende yarin tam 39haftalik oluyorum beimkide daha dogum kanalina girmemis doktorum Cok yürü dedi merdiven in cik dedi baakalim benim karnim bile düsmedi hala 🤷🏽♀️🙇🏽♀️
Burcinelly Elvanoez benim karnım 1 aya yakındır aşağıda. Üstü boş önde birikmiş gibi. Doktor kanala giremeyince devrilmiş toplanmış dedi 🤷🏼♀️