Esinn97 Merhaba sevgili anneler. Bugün doktora gittim tiroid bezlerimin az çalıştığı guatrım olduğunu söyledi doktor. Varmı benim durumumda olanlar?
Chucky Esinn97 17 yaşımdan beri ilaç kullanıyorum 2 nodülüm var haşimatoyum 😊 ikinci bebeğime hamileyim
Banuasya Esinn97 ben varım aşırı yüksek çıktı troitim 76 ’larda hamile bir insansa 2bucuk 3 olması lazımmış dahiliyeye yönlendirdi kadın doğum uzmanı onada 15 gün sonraya anca buldum sıra yarın gidicem
bebisini-bekliyor Esinn97 gebelikte önemli canm bildiğim kadarıyla levotiron veriyorlar bebege zararı yok ilac kullanmamak asıl sıkıntı diye biliyorum
BusrAlpay_34 Esinn97 ben yenı hamileyken guatr çok yuksek çıktı sonra tahlil verdım troıdlerım çalışmıyomş ilaç kullanıyırm canm bebegı etkılıyor bu durum hemen ilaca başla
seyma_nur Esinn97 aynı durum bende de var, cuma günü öğrendim bende ilaç kullanıyorum. İlaç şartmış kullanmak gerekiyormuş. 1 ay sonra değerim normale dönse bile 9 ay boyunca kullanacaksın dedi kendi doktorum ve dahiliye doktoru.
Nurov Benim de troidim azıcık yüksek çıkmıştı en düşük miligramdan ilaç kullanıyorum gebeliğin başından beri, hala devam bakalım