minik_7984 Kızlar yarın kadın doguma randevu aldım ve yarın adetimin 3 gunu olacak ve kan tahlili haricinde alttan da muayene eder mi?
_Mother_ minik_7984 canım bende gebelik önce gittiğimde doktora adetten 3 gün sonra gitmiştim alttan muayene etti beni yumurtalıklarıma rahim ağzıma falan baktı
Nura6 minik_7984 bende gitmiştim alttan muayne etti herhangi bir kist var mı rahim ağzı durumu nasıl diye baktı
AybukeA Ben de gittim alttan muayene etmisti doktorum. Hatta Swear testi yapıldı. Evlendikten sonra her sene yapılması gerekirliymis. O da alttan muayene gibi.
minik_7984 Zezeeeyyldrm bana da inşallah ultrason ile bakar cunkü bır kere alttan muayene oldum cok zordu :(
_Mother_ minik_7984 hayır canım adet sonrası gitmiştim ben doktorum öyle dedi bana adetten 10 gün sonra gel demişti ama bayram tatili araya gireceği için adetten 3 gün sonra gittim muayene oldum o ay hamile kaldım zaten
Zezeeeyyldrm minik_7984 bence hic agrisi yok ya korkutma kendini ben ilk kaybimda kurtaj sonrasinda kac kere vajinal muayne oldum hic acimadi yeterki kendini rahat birak
Pammuk minik_7984 alttan muayene olmak sizin için daha iyi ve acısz ağrısız bişey hissetmiyorsunuz hiç bişey kan verdikten sonra heryerdede verirsiniz onları önemli olan muayene zaten
minik_7984 Pammuk ben devlette oldum cok agrılıydı ve kanamam oldu :( agrısından cıglık attım ben ve agrısı bırkac gun gecmedı :(
_Mother_ minik_7984 inşallah canım benim 😍 muayene sırasında hiç kendini kasma o şekilde acı hissetmiyorsun bile