Mervesencan Kızlar merhaba 32+1 im bu ara iş yapınca hemen belim agrıyor normalmi sizde de oluyor mu ?
civcivimm_ Benim o haftalarda oluyor du kendini cok yorma dinlenerek işini yap bebekte büyüdügu icin bele baskı da oluyo